Mikrovlnný závod: 3.6 - 4.6.2023

Mikrovlnný závod bych hned úvodem nazval  „Pohotovostním závodem“. Byl jsem rozhodnutý, že kamarádům na kopcích rozdám body alespoň na pásmu  1296 MHz.  Na přípravu zařízení jsem pro úkoly v rodině neměl čas a tak jsem všechno vsadil na jednu kartu-v neděli dopoledne jsem vyjel do terénu, s rozvahou a klidnou hlavou jsem předtím naložil osvědčenou TS-790e s tranzistorovým PA 100W   a nakonec i anténu typu Parascope 150cm s kruhovým ozařovačem. Po dojezdu na kopeček jsem sestavil anténu a set up do provozuschopného stavu  (anténa fixně bez možnosti polohování). Bohužel jsem neměl možnost použít externí sekvencer a tak jsem hned úvodem odkouřil v PA  zabudovaný předzesilovač . Nevadí, na pásmu jsem byl něco málo přes hodinu a svá předsevzetí se podařilo naplnit.Těším se  na slyšenou v tradičním  Polním dni,  kdy budeme ve vícečlenném kolektivu závodit na pásmu  432 MHz.
                                                                                          Zdeněk, OK2ZB  





Comments